Humanyze lanceert aanbiedingen voor bedrijfsleiders, managers en data-analisten

BOSTON-Humanize, een leider in software voor werkplekanalyse, kondigde de lancering aan van drie nieuwe aanbiedingen dat helpt bedrijfsleiders, managers van mensen en data-analisten de effectiviteit, prestaties en het behoud van medewerkers te verbeteren. Deze speciale oplossingen maken gebruik van tientallen jaren onderzoek op het gebied van gedragsdatawetenschap en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van Organizational Network Analysis (ONA). onze medewerkers, technologie, & werkplekstrategie beslissingen.

Weten welke gedrag, voorwaarden en beslissingen positieve impact zowel mensen en prestaties zijn altijd de grootste blinde vlek geweest op alle niveaus van het bedrijf. Dit is in het post-pandemische tijdperk alleen maar uitdagender geworden, nu werkgevers zich zorgen maken over "stil ontslag", het wantrouwen van werknemers groeit als gevolg van meer toezicht op werknemers en omdat er grote economische onzekerheden opdoemen. Humanyze stelt leiders in staat om te begrijpen hoe, WAAR en met wie werk wordt het beste gedaan in de hele organisatie door geaggregeerde, anonieme bedrijfsgegevens te meten met behulp van bedrijfseigen werkplekstatistieken, ondersteund door tientallen jaren MIT-onderzoek en analyse van meer dan 20 miljard interacties op de werkplek bij toonaangevende internationale ondernemingen. Door deze essentiële, maar vaak ongelijksoortige bedrijfsgegevensbronnen met elkaar te verbinden (zoals digitale samenwerkingsgegevens, toegangs-/gebruiksgegevens van gebouwen, HRIS-gegevens, prestatie-KPI's of enquêtereacties) terwijl de anonimiteit van werknemers en gegevensprivacy door ontwerp worden beschermd, krijgen gebruikers een krachtige maar ethische kijk op wat een goed presterend, innovatief en productief personeelsbestand handhaaft en behoudt.

Humanyze helpt de inspanningen van veranderaars op alle niveaus van de onderneming op elkaar af te stemmen en datagestuurde beslissingen of strategieën te onderbouwen, hun impact te valideren en continue verbeteringen aan te brengen die zowel mensen als prestaties ten goede komen:

• Uitvoerend inzicht – Bedrijfsbrede effectiviteits- en gezondheidsinzichten op hoog niveau en geautomatiseerde waarschuwingen voor tijdige acties. Proactieve waarschuwingen, vereenvoudigde rapportage en kostenramingen helpen leidinggevenden om belangrijke kansen of risico's in de hele organisatie te signaleren en snel gefundeerde actie te ondernemen waar dat het meest nodig is.
  • Managerinzichten – Inzichten op teamniveau in de drijfveren van teambetrokkenheid, productiviteit, aanpassingsvermogen voor people managers. Geautomatiseerde waarschuwingen en gebruiksvriendelijke dashboards bieden doorlopend inzicht in het specifieke gedrag en de omstandigheden die een goed presterend team in stand houden en behouden.
  • Inzichten voor analisten – Uitgebreide, bedrijfsbrede effectiviteits- en gezondheidsinzichten voor data-, HR- en bedrijfsanalisten. Verbetert bestaande bedrijfsinformatie met gedragsstatistieken en indicatoren die helpen de effectiviteit van de organisatie continu te bewaken en beslissingen over werkplekstrategieën te onderbouwen.

Klik voor meer informatie over deze oplossingen hier),. Geïnteresseerden kunnen ook kijken naar een recent webinar waar Ben Waber, PhD (President & mede-oprichter, Humanyze) en Burt Hurlock (Chief Executive Officer, Humanyze) de nieuwe aanbiedingen presenteren en bespreken, evenals hun verschillende use cases.

Over Humanyze

Humanyze is een toonaangevende leverancier van software voor werkplekanalyse en levert datagestuurde oplossingen die bedrijven helpen de effectiviteit van de organisatie te maximaliseren en hun werkplekstrategie te optimaliseren. Ondernemingen gebruiken Humanyze om mensen, technologie en investeringen op de werkplek te informeren en te versnellen waar zowel werknemers als ondernemingen baat bij hebben. Ons bekroonde, gepatenteerde AI-platform, opgericht in 2011 bij MIT's Media Lab, meet anonieme bedrijfsgegevens aan de hand van wetenschappelijk onderbouwde benchmarks, indicatoren en statistieken om te onthullen hoe, waar en met wie teams in een organisatie het beste werken. Humanyze zet zich in om de privacy van werknemersgegevens eerst te beschermen en zorgt voor 100% anonimiteit door ontwerp. We zijn wereldwijd aanwezig in de VS, Europa en Azië en het is onze missie om vorm te geven aan een meer datagedreven, mensgerichte Future of Work.

Contactpersoon voor de pers

Paulina Borgrego